loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 506 دوشنبه 22 آذر 1389 نظرات (0)
خبرهای داغ از پرسپولیس
خبرگزاري فوتبال ايران- دو بازيكن خارجي در صورت برآورده شدن منابع مالي جديد، به پرسپوليس مي‌پيوندند.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ افشين قطبي در نظر دارد يك مهاجم برزيلي و يك هافبك برزيلي را جذب نمايد، البته اين امر احتمالا در نيم‌فصل تحقق خواهد يافت.
حضور دو بازيكن برزيلي تنها در صورتي در پرسپوليس قطعي مي‌شود كه منابع مالي اين باشگاه از طريق سازمان تامين شود.

 


البته صحبت‌هايي نيز در اين خصوص وجود دارد كه شايد اسپانسري از خارج كشور هزينه مالي حضور دو بازيكن خارجي را در پرسپوليس بر عهده بگيرد.

جلسه 40 دقيقه‌اي قطبي با بازيكنان پرسپوليس


خبرگزاري فوتبال ايران- تمرين پرسپوليس صبح امروز حدود 90 دقيقه در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ قبل از تمرين افشين قطبي حدود 40 دقيقه با بازيكنان به طور خصوصي صحبت كرد؛ موضوعي كه چيزي از آن به بيرون درز نكرد.
آشوبي بدون مشكل خاصي در تمرينات گروهي شركت كرد، ضمن آنكه به گفته پزشك پرسپوليس، خليلي از روز پنج‌شنبه (فردا) در تمرينات شركت خواهد كرد.
سانتر از جناحين، استارت‌هاي كوتاه و بلند، حفظ توپ و پرسينگ و در پايان فوتبال دستگرمي تمام مواردي بود كه در تمرين صبح امروز انجام شد.
فوتبال دستگرمي صبح امروز كه در دو وقت 15 دقيقه‌اي برگزار شد، بدون رد و بدل شدن گلي به پايان رسيد. نكته حائز اهميت تمرين صبح امروز به حضور تنها 4، 5 هوادار در تمرين بازمي‌گشت.در تمرينات نوبت صبح پرسپوليس معمولا تعداد اندكي هوادار حضور دارند.
بازيكنان پرسپوليس فردا در نوبت اول ابتدا در مجموعه ورزشي پارك نياوران به وزنه زدن مي‌پردازند.
نوبت دوم تمرينات پرسپوليس نيز فردا راس ساعت 15 در زمين نفت تهرانسر اختصاص به كارهاي تاكتيكي خواهد داشت.
افشين قطبي قبل از دربي ترجيح مي‌دهد كه بيشتر تمرينات تيمش را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار نمايد.

ترائوره،تنها گل زن خارجي دربي:
آن روز به بازيكنان پرسپوليس اعتراض كردم


خبرگزاري فوتبال ايران – در تاريخ 39 ساله دربي تهران يك ركورد قابل توجه در اختيار عيسي ترائوره قرار دارد كه تنها به نام اين بازيكن اهل مالي ثبت شده است.
ترائوره كه چهار فصل پيش براي تيم پرسپوليس تهران بازي مي كرد تنها گل زن خارجي در 62 داربي گذشته تهران بوده كه هنوز ركورد قابل توجه او دست نخورده باقي مانده و به نظر نمي رسد در دربي شصت و سوم هم تهديد شود!
عيسي ترائوره كه حالا بازيكن باشگاه كابيلي الجزاير است در گفت و گو با خبرگزاري فوتبال پيرامون دربي پايتخت گفت:" اين بازي قطعا يكي از بزرگ ترين و مهيج ترين مسابقات فوتبال در همه دنيا است. من در دو دربي حضور داشتم ،‌هرچند ما نتايج خوبي در آن دو مسابقه نگرفتيم و در بازي اول مقابل استقلال شكست خورديم اما در آن بازي و ميان ستاره هاي نامدار پرسپوليس تنها گل سرخ پوشان سهم من شد،‌هرچند دوست نداشتم اين گل را در يك شكست به ثمر برسانم چون در حقيقت گل من تاثيري در جريان بازي نداشت!"
ترائوره پس از گشودن دروازه استقلال به شكلي عجيب خوشحالي كرد و از ديگر بازيكنان خواست كه به سوي او نيايند. وي در اين زمينه گفت:"شرايط خوبي در تيم نبود و خصوصا روي من كه يك بازيكن خارجي بودم حساسيت خاصي وجود داشت. در آن مسابقه اصلا به من پاس نمي دادند انگار كه بخشي از تيم نبودم! وقتي گل زدم بازيكنان آمدند تا در خوشحالي من شريك باشند اما با اشاره دست به آنها اعتراض كردم و گفتم بهتر است به سمت من نياييد. شما در بازي اصلا من را به حساب نمي آوريد و فقط با خودتان بازي مي كنيد. البته رفته رفته اين موضوع فراموش شد و ديگر در ايران چنين شرايطي براي من وجود نداشت. تقريبا با همه همبازيانم  در پرسپوليس و پاس رابطه خوبي داشتم."
ترائوره در خصوص دربي شصت و سوم پايتخت گفت:" من شرايط جديد اين دو تيم را به خوبي نمي دانم. فقط صحنه هاي كوتاهي از بازي هاي اخير پرسپوليس و استقلال را ديده ام. شنيده ام كه پرسپوليس شرايط بهتري دارد و صدرنشين است. من هم به اين تيم و هوادارانش علاقه دارم اما نمي توان نتيجه را پيش بيني كرد. اميدوارم پرسپوليس بتواند تيم پيروز اين ديدار باشد هرچند شرايط جدول با اين مسابقه حساس هيچ ارتباطي ندارد. تيم ما هم در آن فصل خيلي پر ستاره بود و همه مي گفتند به راحتي استقلال را مي بريم اما اتفاقات عجيبي رخ داد كه استقلال توانست پيروز شود!"

روشن:استقلال مثل يك شير زخمي است
شانس پيروزي پرسپوليس بيشتر است


خبرگزاري فوتبال ايران- حسن روشن، مدير آكادمي فوتبال استقلال در آستانه دربي تهران، وضعيت آبي‌ها را نگران‌كننده توصيف مي‌كند. او به خبرگزاري فوتبال ايران مي‌گويد: «متاسفانه استقلال نتايج خوبي نگرفته و در طرف مقابل حريف در بهترين شرايط قرار دارد. استقلال براي خروج از اين وضعيت محكوم به شكست پرسپوليس است. اگر ببازيم، ديگر نمي‌شود تيم را جمع كرد.»
- دربي 63 را چطور مي‌بينيد؟
 
استقلال وضعيتي بحراني و خطرناك دارد و به  همين دليل محكوم به شكست پرسپوليس است، ما تحت هر شرايطي بايد 3 امتياز را بگيريم.
 
- شكست دادن پرسپوليس سخت نيست؟
 
از سخت هم سخت‌تر است ولي استقلال بايد به حالت اوليه بازگردد و اين حالت فقط با شكست دادن پرسپوليس به وجود مي‌آيد. در حال حاضر پرسپوليس از لحاظ روحي، فني و انسجام تاكتيكي شرايط بهتري نسبت به ما دارد و اين كار را سخت مي‌كند، البته استقلال مثل يك شير زخمي است كه از شير سالم خطرناك‌تر است.
 
خيلي‌ها شانس برد پرسپوليس را بيشتر مي‌دانند، نظر شما چيست؟

من هم در اين شرايط شانس بيشتر را به پرسپوليس مي‌دهم البته پرسپوليسي‌ها خيال مي‌كنند كه خيلي‌ راحت ما را شكست مي‌دهند كه اين به نفع استقلال است.
 
- چرا استقلال دچار اين وضعيت شده؟
 
در اين فصل تغيير و تحولات زيادي در تيم صورت گرفت و بازيكنان جديد هنوز خودشان را پيدا نكرده‌اند كه اين باعث ناهماهنگي تيم شده است. هماهنگ نبودن نفرات،‌ كادرفني را در پيدا كردن تاكتيك ثابت و اصلي تيم دچار مشكل كرده و اين ناهماهنگي هر چه زودتر بايد از بين برود.
 
- خيلي‌ها حجازي را مقصر اصلي مي‌دانند.
 
به هر حال مربي در برد و باخت، نقش اول را دارد ولي اين بي‌انصافي است كه تمامي تقصيرها را گردن او بيندازيم. من از اتفاقات دروني تيم اطلاع چنداني ندارم ولي معتقدم نبايد يك نفر را مقصر قلمداد كرد.
 
- طي چند روز اخير بارها شايعه كنار گذاشتن حجازي مطرح شد، اين مي‌توانست يك تصميم درست از سوي مسئولان استقلال باشد.
 
خير، اين تصميم درستي نيست چون حجازي 8 هفته كنار تيم بوده و با شرايط استقلال آشنايي كامل دارد، درضمن هيچ‌كس قبول نمي‌كند در اين شرايط هدايت استقلال را بر عهده بگيرد.
 
- حرف آخر...
 
از تماشاگران استقلال مي‌خواهم از اين تيم حمايت كنند و به كادرفني و بازيكنان فرصت بدهند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 536
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 2,350
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,691
  • بازدید ماه : 7,691
  • بازدید سال : 61,254
  • بازدید کلی : 1,992,344
  • کدهای اختصاصی